22 Temmuz 2016 Cuma

Hastane Temasi

Bu içeriğimizde Hastane Teması ile alakalı bilgileri bulabilirsiniz.

WordPress Hastane Tanıtım Teması

Hastane Sitesi Tasarımı ürünü doğru web tasarım hizmetleri tarafından üretilmiştir. Bu ve benzeri tasarımları satın almak veya farklı tema tasarımı hazırlatmak için firmamızla iletişime geçebilirsiniz. Bu temanın benzerlerini internet sitemizdeki ürünler bölümünden inceleyebilirsiniz.

Klinik Tanıtım Sitesi Tasarımı özellikleri nelerdir?

Klinik Tanıtım Teması ve diğer tasarımlarımızın genel özellikleri aşağıda belirtilmiştir. Başlıca özellikler;

  • Bilgisayar, tablet ve telefon uyumlu responsive yani duyarlı özelliğe sahiptir.
  • Wordpress yönetim panelinde ek yönetim özellikleri vardır.
  • Kaynak kodları açık, geliştirilebilir tasarımlardır.

Klinik Tanıtım Sitesi Tasarımı satın al

Klinik Sitesi Tasarımı ürününü web sayfamızdan inceleyip satın alabilirsiniz. Daha detaylı bilgi ve özel fiyatlar için bizimle iletişime geçin. Her türlü web tasarımı, web yazılım ve seo çalışmaları yapmaktayız.
0212 664 55 32 0531 500 95 44 destek@dogruwebtasarim.com
Çırpıcı mah. 1. Taşocağı sok. No:70/B Zeytinburnu / İst

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder